گردان‌های قسام ویدیویی را که وعده داد بود منتشر کرد + فیلم مادر سید حسن نصرالله درگذشت منطقه هسته‌ای اصفهان به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نامگذاری می‌شود ایتالیا کمک‌هایش به آنروا را از سر گرفت پیغام قسام خطاب به خانواده‌های اسرای صهیونیست اردوغان: تمام فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را متوقف کردیم تایید لایحه حجاب در هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام (۵ خرداد ۱۴۰۳) ازسرگیری مذاکرات باواسطه میان تل‌آویو و حماس (۵ خرداد ۱۴۰۳) چه‌ کسانی باید برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) استعفا دهند؟ انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در چه تاریخی برگزار می‌شود؟ اعضای هیئت‌رئیسه سنی مجلس دوازدهم چه‌ کسانی هستند؟ توضیحات مخبر درباره عملکرد دولت سیزدهم در حوزه مسکن اژه‌ای: بستر بازگشت زندانیان به آغوش جامعه را باید فراهم کنیم ماجرای دستور شهید رئیسی به سخنگوی دولت برای عذرخواهی از کمبود سرم و آنتی‌بیوتیک + فیلم بن سلمان به ایران می‌آید مقامات آمریکای لاتین به ایران تسلیت گفتند طالبان از به‌رسمیت‌شناخته‌شدن کشور فلسطین استقبال کردند قدردانی هیئت دولت از حضور تاریخی و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت آغاز افتتاح طرح‌های "یادگار ابراهیم" در خراسان رضوی (۵ خرداد ۱۴۰۳) دیدار خانواده‌های شهدای خدمت با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: کار برای مردم، خدمت به مردم و مردمی‌بودن از بارزترین ویژگی‌های شهدای حادثه اخیر است + فیلم
سرخط خبرها

روسیه آماده گفت‌وگو با اوکراین است

  • کد خبر: ۱۶۶۰۹۹
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲
روسیه آماده گفت‌وگو با اوکراین است
کاخ کرملین روز جمعه اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه تاکید دارد که این کشور آماده گفت‌وگو با کی‌یف است.

به گزارش شهرآرانیوز، ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی روز جاری با همتای برزیلی خود لولا داسیلوا این سخنان را اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، داسیلوا نیز پیشتر در توییتی اعلام کرد که تمایل برزیل برای گفتگو با هر دو طرف در مورد جنگ اوکراین را تکرار کرده است.

در همین پیوند صدراعظم آلمان نیز از آمادگی خود برای مذاکره دوباره با پوتین در وقتی که زمانش برسد، خبر داده بود.

اولاف شولتس روز جمعه اعلام کرد که آماده است تا «قوتی که زمانش برسد» در مورد اوکراین با رئیس جمهور روسیه که از ماه دسامبر با او صحبتی نداشته، تماس را از سر بگیرد.

وی اضافه کرد: آخرین مصاحبه تلفنی من چند وقت پیش بود. اما وقتی زمان آن فرا رسید، قصد دارم دوباره با پوتین صحبت کنم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->